Списак чланова Стручних актива, комисија и школских тимова:
- Стручни актив за школско развојно планирање
- Родитељ -Марин Марија
- Локална управа, вртић
- Радмила Тошовић
- Милена Ракита
- Светлана Вуковић
- Мирјана Милошевић
- Тамара Ковачевић
- Сања Ћеранић-Дешић
- Гордана Милинковић
- Стручни актив за развој школског програма
- Биљана Косорић
- Мирослава Луковић
- Милена Ракита
- Марина Станковић-координатор
- Радмила Тошовић
- Снежана Смиљанић
- Биљана Вуковић
- Комисија за израду Годишњег плана рада школе
- Радмила Тошовић
- Милена Ракита
- Руководиоци стручних већана
- Комисија за израду Извештаја о раду школе
- Радмила Тошовић
- Светлана Вуковић
- Драгана Десница-координатор
- Биљана Косорић
- Комисија за уређење школског простора
- Дубравка Вуковић-Лекић
- Звездана Маслар –Милошевић
- Милица Гвозденовић
- Бранка Томановић
- Предраг Родић
- Маргарета Аранђеловић
- Летопис школе
- Александра Миљковић
- Марија Милески
- Комисија за попис имовине
- Сања Ристић
- Предраг Родић
- Маргарета Аранђеловић
- Тим за сарадњу са Црвеним крстом
- Нада Берић
- Зорица Кнежевић
- Мерсида Бислими
- Сајт школe
- Сања Ћеранић-Дешић
- Данијела Ђорђевић
- Марија Милески
- Комисија за обележавање Дана Школе
- Драгана Десница–координатор
- Тамара Ковачевић
- Биљана Косорић
- Бранка Томановић
- Силвана Ковачевић
- Комисија за обележавање Дана Свети Сава
- Маргарета Аранђеловић
- Дубравка Лекић- Вуковић
- Небојша Грујић
- Катарина Поповић
- Тамара Обрадовић
- Дани европских језика-Љиљана Илић, Данијела Спасојевић, Сања Бошњак, Јелена Мишић и Маја Ђукановић, Марија Ђукић
- Дани културе(друштвене науке)-Маја Ђукановић, Марија Ђукић, Александра Миљковић,..
- Дани науке (природне науке)- Драгица Жежељ, Предраг Родић, Ивана Теодоровић, Мирослава Луковић
- Спортски дан -Зорица Пантелић, Милош Живковић
- Пријем првака Бојана Вуксановић, Марија Милески, Ратко Петровић,Зорица Кнежевић, Бранка Томановић 02. 09.2018. у 17:00 часова
- ТИМ за инклузивно образовање -тим за додатну образовну подршку ученицима
- Светлана Вуковић– координатор
- Милена Ракита
- Милица Гвозденовић
- Мирјана Милошевић
- Мерсида Бислими
- Зорица Пантелић
- Ратко Петровић
- Јасмина Луко
- Радмила Тошовић
- Гордана Милинковић
- Мали ТИМ за инклузивно образовање
- Психолог / педагог
- учитељ/одељенски старешина
- предметни наставник
- дефектолог/педагошки асистент
- Тим за подршку ученицима који раде по ИОП-у
- Учитељ-наставник–координатор
- Дефектолог
- Педагошки асистент
- Педагог
- Психолог
- Библиотекар
- Чланови тима за обезбеђивање квалитета и развој установе:
- Радмила Тошовић, директор
- Милена Ракита, педагог
- Светлана Вуковић, психолог
- Сања Ћеранић Дешић, наставница математике
- Биљана Вуковић, учитељица
- Александра Миљковић–координатор
- Родитељ
- Члан Ученичког парламента
- Члан јединице локалне самоуправе
- ТИМ за заштиту деце од насиља, злостављања и занемаривања
- Љиљана Илић– координатор
- Спасојевић Данијела
- Бојана Вуксановић
- Зорица Пантелић
- Ратко Петровић
- Милена Ракита
- Светлана Вуковић
- Радмила Тошовић
- Гордана Милинковић
- ТИМ за професионалну оријентацију
- Светлана Вуковић-координатор
- Милена Ракит
- Мерсида Бислим
- Одељенске старешине 7. и 8. Разреда
- ТИМ за самовредновање
- Драган Костић
- Бојана Вуксановић
- Зорица Зафировски
- Данијела Ђорђевић
- Наставник грађанског-координатор
- Снежана Смиљанић
- Радмила Тошовић
- Силвана Шевић-родитељ
- Представник Ученичког парламента
- Тим за развој међупредметних компетенција и предузетништва
- Милена Ракита, педагог – координатор тима
- Радмила Тошовић, директор школе
- Александра Миљковић,наставник историје-координатор
- Јасмина Лука, учитељ
- Јелена Мишић, наставница енглеског језика,
- Катарина Поповић, учитељ
- Мирослава Луковић,наставник географије
- Далиборка Узур, учитељица
- Сања Бошњак,наставник енглеског језика
- Руководиоци одељенских већа:
- разред – Ратко Петровић
- разред – Далиборка Узур
- разред – Катарина Поповић
- разред – Биљана Вуковић
- разред – Тамара Ковачевић
- разред – Драган Костић
- разред – Десница Драгана
- разред – Данијела Спасојевић
Група за подршку – Милица Гвозденовић
Продужени боравак – Бранка Томановић
Саставни део Годишњег плана рада школе и налазе се у прилогу документа;
- Глобални планови рада за наставне предмете чине
- Индивидуално образовни планови ученика којима је потребна додатна образовна подршка
ТИМ ЗА ИНКЛУЗИВНО ОБРАЗОВАЊЕ
На почетку школске 2012/2013. године оформљен је ТИМ ЗА ИНКЛУЗИВНО ОБРАЗОВАЊЕ кога чине наставници који су прошли семинаре о инклузивном образовању, дефектолог, психолог, педагог, директор и педагошки асистент.
Овај тим има задатак да:
- Похађа различите семинаре, обуке и акредитоване програме
- Преноси знања и искуства другим наставницима
- Размењује искуства међу наставницима у оквиру наше школе и других школа
- Користи стручну литературу и едукативне материјале
- Планира семинаре и огледне часове за наставнике наше школе
- Подстиче све видове професионалног усавршавања
- Развија позитиван став према инклузивном образовању и мотивише наставнике
- Помаже наставницима да индентификују ученике са сметњама у развоју
- Помаже наставницима да направе ИОП
- Успоставља сарадњу са другим институцијама и удружењима које могу да помогну
- Успоставља сарадњу са родитељима
- Континуирано ради на превазилажењу предрасуда
У току школске 2012-2013. године Тим за инклузивно образовање се састајао једном до два пута месечно и заједничким радом и сарадњом са наставницима урадио пуно у циљу да се инклузивно образовање у нашој школи одвија без већих потешкоћа.
– У септембру месецу написано је 13 ИОП-а за ученике који веома отежано прате редовну наставу и поред индивидуалног приступа.
– Од септембра месеца педагошки асистент у договору са учитељима помаже ученицима којима је потребна већа подршка у раду и индивидуализовани приступ.
– У октобру месецу дефектолог, Милица Гвозденовић је направила распоред часова по којем ради индивидуално са ученицима који раде по ИОП-у. Од другог класификационог периода је почела са радом и са ученицима првог разреда. Овим распоредом је омогућено да сваки ученик има један час дневно подршку олигофренолога, што је знатно олакшало рад учитељима у виду стручне помоћи.
– Тим је направио списак потребног дидактичког материјала који је потребан за индивидуализовани рад са ученицима. Један део је набављен од стране школе, а тражена је новчана помоћ и од општине као вид подршке за набавку преосталог материјала.
– У новембру месецу ТИМ је успоставио сарадњу са психолозима који су уз подршку Министарства просвете, а у пројекту невладине организације урадили мониторинг у нашој школи по питању инклузије, кроз обилазак већег броја часова и кроз упитнике за наставнике који раде са ученицима по ИОПу.
– У новембру месецу, ПП служба је урадила Ревиск тест свих ученика другог и трећег разреда, као и једног броја првака који раде по ИОП-у који је у изради. Овај тест је показао да се IQ ових ученика креће од 50 до 65.
– У новембру месецу, дефектолог која ради у нашој школи је у сарадњи са дефектологом која ради у суседној школи, у Котежу , одржала интерни семинар о инклузији.
– У децембру је одржан семинар у нашој школи са темом „Заједно у школској клупи“ који се односи на неке елементе инклузивног образовања и толеранције.
– У децембру месецу је урађена еваулација која показује да сви ученици напредују према својим интелектуалним могућностима. Ученици који су редовно долазили на наставу углавном су савладали планиране активности предвиђене ИОП-ом , за разлику од оних који су долазили нередовно или нису уопште похађали наставу.
– У јануару је тим за инклузију прикупио сву неопходну документацију која је потребна за тражење мишљена интерресорне комисије за сваког ученика коју је школа доставила у другом поолугодишту.
– Рад нашег тима је у фебруару попраћен и медијски кроз пројекат “Учим да се не мучим” на телевизији Студио Б, где је ПА говорила о раду у нашој школи која је специфична управо по великом залагању свих запослених да се поомогне ученицима који долазе из депривираних средина.
– Током фебруара и марта месеца интензивирано је ангажовање ученика из ИОП 3 који су спремили веома успешну приредбу поводом прославе Дана школе, а истовремено су се спремали и за школска и општинска такмичења.
– У марту је извршена анализа рада и напредовања ученика који раде по ИОПу како би се успоставила боља комуникација дефектолог-учитељ.
– У циљу да се редовније прати напредовање ученика који раде по ИОПу на крају трећег класификационог периода је одлучено да се сваког месеца састају учитељи и дефектолог како би се координисало у даљем заједничком раду током школске године.
– Преложене су мере за побољшање рада ТИМа за инклузију за следећу школску годину и активности у циљу унутрашњег стручног усавршавања.
Тим за инклузивно образовање